Jun 12, 2009

Sunyi sungguh cuti....

cuti ini sangat membosankan...
ingat ke cuti ni dapat la pergi kem...
cancel pulak last minute...

hurm...
takder sesape pun yang contact melainkan bakal isteri je..huhuhuh...
kawan2 aku pe khb ek...
time cuti je sumenya senyap sunyi tiada khb berita...
termasuk aku sendiri...

awy..amacam cuti ni...ok tak?ader pape yang menarik...
share la kat blog...aku pun nak tahu gak...
mentang2 dah dapat awek penang, terus lupakan aku...

untuk pelajar SMKTM yang baca email cikgu ni, tlg send email kat cikgu kalau ader pape yang cikgu boleh tlg...kalu ader yang nak gambar jugak, email k...ader mase nanti, cikgu akan email kan...remind me k...
ni email nya... shokin89@yahoo.com...

buat sume yang baca blog nie, comment la sket2 k...untuk perubahan dan penambahbaikan blog ini..

salam...

3 comments:

  1. aku nak citer pon mcm sama ja dgn citer ko..
    hahaha.. bosan bai..takpa..
    nak masuk blk da..

    ReplyDelete
  2. Salam ziarah...
    Moga terisi saki baki cuti yang ada...
    kebosanan itu juga satu nikmat sebenarnya dik... =)

    ReplyDelete

Sebarang komen yang membina sangat dialu-alukan oleh penulis.

Sebarang kenyataan, kata-kata yang kesat yang melibatkan undang-undang adalah di luar tanggungjawab penulis blog.

Anda bertanggungjawab atas apa yang anda kata dan lakukan.