Jul 6, 2009

PANGKOR!!!

esok, 7 hb Julai 2009, tibanya hari yang dinanti...
aku akan ke Pulau Pangkor untuk menikmati hari yang tiada rehat selama 4 hari....
bukan untuk bercuti tau, tapi untuk subjek PJ aku gak... Pendidikan Luar
(sukan dan rekreasi)...

aku jadi ajk pengangkutan...
kelam kabut jugak nak tempah bas. pastu nak pi surekan ngan org kat pangkor tue...
maklumlah, program besar jugak..nanti dah balik, aku akan postkan gambar kat sini...
tue pun kalu dapat cilok daripada kamera member2 aku...hahah...
okla...papehal, email k....

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang membina sangat dialu-alukan oleh penulis.

Sebarang kenyataan, kata-kata yang kesat yang melibatkan undang-undang adalah di luar tanggungjawab penulis blog.

Anda bertanggungjawab atas apa yang anda kata dan lakukan.