Jan 20, 2009

bacalah..

hari2ku  ditepuh dengan semangat berkobar-kobar untuk menjadi seorang pendidik...

tetapi...

adakah aku akan menjadi pendidik yang baik suatu hari nanti...

fikiran ku dibelenggu...

itu adalah renunganku untuk masa depan...

kembali kepada waktu sekarang...

aku merasa kurang selesa dengan beberapa classmate ku..
hal ini adalah kerana sindirang mereka terhadapku..
mungkin bagi mereka adalah sekadar gurauan..
tapi...bagiku...ia adalah hak peribadiku...
tidak perlu untuk aku nyatakan apakah sindiran itu...
biarku simpan sendiri..

thanks to my roomate awie..
aku pun tak sangka akan menjadi roomatenya..
ini kerana tiada yang mendaftar bersamaku ketika hari pertama..
sedangkan namaku adalah yang teratas dan terawal dalam senarai...
mungkin aku ada kesilapan..
kalau ada, tegurlah aku..jangan biarkan aku mengulagi kesilapan yang sama.

bagi yang mengenaliku, mungkin tidak tahu aku adalah orang yang open minded...
aku tak kisah sekiranya kesilapan dan kekhilafan aku ditegur...
lebih baik daripada aku dikutuk dan dibiarkan meneruskan sesuatu yang tidak sepatutnya..

setakat nie dulu...

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang membina sangat dialu-alukan oleh penulis.

Sebarang kenyataan, kata-kata yang kesat yang melibatkan undang-undang adalah di luar tanggungjawab penulis blog.

Anda bertanggungjawab atas apa yang anda kata dan lakukan.